0 Kč

MOSCHINO TOY2 PEARL
PARFÉM V PAPRSKU SLUNCE


Kreativní génius módního domu Moschino, loučící se Jeremy Scott, se znovu spojil s parfumářským know-how společnosti Euroitalia a představují novou vůni Toy 2 Pearl.
Unisexový zářivý parfém propojuje omamný opar hydroponického jasmínu a svěží jiskřivost slaného citronu.
Vůni zahaluje fascinující éterický hravý flakon, který se se světlem barevně proměňuje. Je v ikonickém tvaru medvídka s designový povrch je inspirovaný mořským dnem a tahitskými perlami.
FLAKON
Flakon ve tvaru medvídka i krabička jsou potaženy lesklým onyxovým povrchem s duhovým efektem. Každý parfém je originál, neexistují dva kusy ve stejném odstínu, což evokuje unikátnost vířivých odlesků přírodních perel.

VŮNĚ
Vůně se otevírá svěží citronovou esencí ve spojení s omamným oreganem a jiskřivým citronovým sorbetem. V srdci se prolíná elegance jasmínu s frézií a hřejivými tóny plážového písku, ty vás přenesou okamžitě na sluncem zalitý ostrovní ráj. Základ tvoří sladké dřevité tóny vetiveru s osvěžujícími akcenty cypřiše. Špetka pižma dodává nádech nadčasové jemnosti.


VONNÁ KATEGORIE:
CITRUSOVÁ – DŘEVITÁ – PIŽMOVÁ

„Při vytváření vůně Moschino Toy 2 Pearl jsem si představovala citronový sorbet, který v sobě spojuje svěžest, návykovost, sluneční svit a italskou kulturu. Chtěla jsem vytvořit jiskřivou, květinovou a vodní vůni. Nadčasovou a zároveň zábavnou.“ – Domitille Machalon-Bertier, IFF

UDRŽITELNOST
Moschino dbá na udržitelné zpracování parfémů, a proto je 99,9 % složek vůně získáváno pomocí ekologicky šetrných chemických postupů (tzv. zelené chemie“), 94 % hlavních složek je biologicky odbouratelných a 44 % složek je přírodního původu. Díky tomu se vůně Moschino Toy 2 Pearl může pochlubit certifikáty udržitelnosti. Vůně je navíc vyrobena v souladu s veganskými zásadami.

WELLBEING – BLAHODÁRNÉ PŮSOBENÍ VŮNĚ
Vonné esence ukryté ve vůni Toy 2 Pearl působí skrytě na naši mysl, vzpomínky a náladu. Každá oblast lidského mozku je aktivována specifickými vůněmi. Díky tomuto neurovědeckému přístupu dovede výrobce využít potenciál pečlivě vybraných složek ke zvýšení celkového pocitu pohody.
Pomocí 2,5 milionu jednotlivých měření v mozku a následného zpracování dat prostřednictvím nejnovějších vědeckých poznatků a umělé inteligence byly zkoumány signifikantní aktivace mozkových sítí, které jsou propojeny s osmi emocionálními a kognitivními dimenzemi lidské mysli.
Tento přístup je označován jako „wellness věda“. Jedná se o unikátní program kombinující umělou inteligenci a exkluzivní ingredience společnosti IFF se 40 lety zkušeností ve spotřebitelských preferencích shromážděnými v datech.
Díky tomuto nástroji mohla parfumérka Domitille Michalon-Bertier pro Moschino vytvořit jedinečný parfém s emocionálními i kognitivními stimuly. Výsledkem je Toy 2 Pearl. Vůně, jež u svého nositele navodí neobyčejný prožitek zářivé radosti a mladistvé energie.
„Úžasné na umělé inteligenci je, že zpracovává veškerá sesbíraná data v neuvěřitelně krátkém čase. A to nám umožňuje porozumět vonným složkám a jejich působení na emoce. Na základě zjištění pak umělá inteligence navrhuje kombinace složek, které nám zajistí, že vůně bude podporovat konkrétní pocity. Tento přístup dává parfumérům do rukou nové způsoby vytváření vůní, které by jinak nebyly možné. Je v tom prvek překvapení! Do jisté míry mi tak umělá inteligence poskytuje další tvůrčí sílu.“  – Domitille Machalon-Bertier, IFF

ŘADA TĚLOVÉ PÉČE
Parfémová esence radosti Moschino Toy 2 Pearl je k dostání také ve formě sprchového a koupelového gelu I tělového mléka. Na dokonale hydratované pokožce se rozvonní jemné vonné tóny, jež evokují hřejivé letní dny.

REKLAMNÍ KAMPAŇ
Tváří kampaně k nové vůni Moschino Toy 2 Pearl je múza značky, nestárnoucí supermodelka Devon Aoki. Na snímcích, jež evokují její vlastní ikonické vizuály pořízené před více než dvěma dekádami, je zachycená v růžových flitrových šatech s vysokým límcem připomínajících kostým mořské panny. Elegantně položená v mušli uprostřed snového podmořského světa představuje parfém zářící jako drahocenné perly.

Mapa

Aktuality

  • Matis Paris Glow C Mask

    28. 1. 2025

    Exfoliační maska ​​dodává pleti okamžité rozjasnění. Její jedinečná granitová textura poskytuje bezprostředně pocit svěžesti a vitality. 

  • La Prairie Skin Caviar Liquid Lift

    28. 1. 2025

    Nový Skin Caviar Liquid Lift od La Prairie je první a jedinečné transformativní sérum ve své kategorii s okamžitým a současně dlouhodobým liftingovým efektem.

  • Přichází legendární značka NUXE

    14. 1. 2025

    Laboratoř číslo 1 ve vývoji produktů péče o pleť přírodního původu v lékárnách ve Francii. Jsme rádi, že jsme to nově právě my, kdo může tuto značku exkluzivně zastupovat.

  • Esprit PURE

    30. 11. 2024

    Buďte sami sebou, autentičtí, vyjadřujte své opravdové emoce. Tak zní hesla nové generace. Právě v tomto duchu byla stvořena nová dámská vůně Esprit Pure. 

  • GIN TONIC

    26. 11. 2024

    Skutečný pocit pohody vychází z vnitřního pozitivního nastavení a schopnosti užívat si života. Taková je filozofie lifestylové módní značky GIN TONIC.

  • MATIS PARIS Reponse Densité

    20. 11. 2024

    Řada je určená pro zralou pleť, řeší linky a hluboké vrásky, 
zpevňuje, rozzáří a pozdvihne kontury.

Archív