0 Kč

Michael Kors Pour Femme, Pour Homme

„Mé nejnovější vůně jsou o síle a sex-appealu. S flakony ve tvaru řetězu a charakteristickými tóny jako je jasmín, pačuli, bergamot a šalvěj, bylo mým úmyslem zhmotnit smysl pro glamour a sílu. Jde o dobrodružství, 
adrenalin a prožití života na úplné maximum. 
Chci, aby mé parfémy mohly přenést lidi do jiného světa.“
MICHAEL KORS
„Sofistikovanost má mnoho aspektů, od glamouru, luxusu a smyslnosti, hravost a lásku k úniku a dobrodružství. Více než 40 let Michael Kors prozkoumává ve svých designech mnoho stránek sofistikovanosti, vysílá na světová mola své módní kousky, odrážející jeho vrozené souznění 
se světem luxusu bez hranic, jenž byl vždy jeho inspirací. S novými parfémy Michael Kors Pour Femme a Pour Homme, přináší nyní tuto vnímavost k drobným detailům i do světa vůní.“
„Dvě vůně, představené v mimořádných flakonech ve tvaru řetězu, odrážejí jeden z charakteristických designových prvků návrháře, zachycují a zdůrazňují mnohostrannou přitažlivost sofistikované ženy a muže.“
POPIS FLAKONU
„Dramatický, výrazný design flakonu Michael Kors Pour Femme a Pour Homme je inspirován motivem řetězu, který je ústředním prvkem estetiky Michaela Korse. Pro návrháře je inspirací luxusní a moderní glamour vzhled 
spojených článků řetězu, ať ve formě šperku, součástí oděvu nebo použitý na jeho ikonických kabelkách.”
„Řetěz je silným módním symbolem, evokujícím jak městskou eleganci, tak i drsný půvab, opulenci a rafinovanost, sounáležitost a individualitu. Výrazný reliéf řetězu na flakonu přitahuje nositele svou velikostí a zářivým kovovým povrchem. 
Jde nejen o pozvání, ale také o povzbuzení - neodolatelné volání sirén.“
Michael Kors Pour Femme
„je květinově-dřevitě-pižmová vůně, 
která vás zahalí do luxusu, 
moderního glamouru a smyslnosti.”
Michael Kors Pour Femme vás zahalí do luxusu, sebevědomí a smyslnosti. 
Jako bohatý zlatý řetěz rozpálený sluncem prohřátou kůží, vyzařuje sofistikovanost, krásu a sílu prostřednictvím svých mnohovrstevných vonných tónů a výjimečně vytrvalé vonné stopy.“

„Cesta začíná čerstvými tóny mandarinky, růžového pepře a černého rybízu. 
Tento šťavnatý a lákavý úvod probouzí smysly a dodává energii tělu i duši. 
Srdce vůně je luxusní a ženské, rafinovaná kytice jemného jasmínu a robustních růžových květů je v harmonické rovnováze jak s jiskřivě ovocnými svrchními tóny, 
tak se zemitě dřevitým akordem základu. Postupně odhaluje hlubokou a vytrvalou smyslnost vůně díky tónům základu – krémové vanilce, svůdnému pižmu a dřevitým listům pačuli. Odvážná a nezapomenutelná, tato květinově-dřevitě-pižmová vůně 
má elegantní závěr, který přetrvává na pokožce po dlouhé hodiny.”
RODINA VŮNÍ KVĚTINOVÉ – DŘEVITÉ – PIŽMOVÉ
Michael Kors Pour Homme
„je dřevitě-kořeněná-citrusová vůně, 
evokující radost, teplo a energii.”
Michael Kors Pour Homme „evokuje radost, teplo a osvěžující energii oceánu. Jemná a hluboká vůně propojuje témata země a moře, aby vytvořila svěží, aromatický a nečekaný efekt.“
„Vrchní tóny bergamotu, růžového pepře a levandule vytvářejí živý 
a provokativní začátek. Srdce vůně je čisté a mužné, 
s výraznými tóny mořských vln, šalvěje a gerania. 
Základ je teplý a sametový, s tóny pačuli, vetiveru a šedého jantaru. Tato silná a dlouhotrvající dřevitě-kořeněná-citrusová vůně zachycuje moderní mužskou energii.”
RODINA VŮNÍ
DŘEVITÉ – KOŘENITÉ – CITRUSOVÉ
KAMPAŇ
„Reklamní kampaň Michael Kors Pour Femme a Pour Homme zobrazuje luxus, smyslnost i smysl pro únik z reality zhmotněný v parfému. 
Fotografoval Lachlan Bailey a hvězdami kampaně jsou Irina Shayk a Jon Kortajarena. 
Vše se odehrává na soukromé jachtě v Miami – metropoli s mezinárodním šarmem, která je sexy a zároveň sofistikovaná. 
Obě hvězdy příběhu jsou sebevědomé, silné a okouzlující, 
s viditelnou vzájemnou chemií. Na fotografiích i v poutavém video spotu, 
které natočil Minka Farthing-Kohl, je jejich dynamika zároveň nenucená
 a elektrizující, dramatická a hravá. Veškerý detail, od oslnivých hvězd 
a okázalé jachty, po výraznou módu a třpytící se městská světla, 
podtrhuje sílu a radost z prožívání každého okamžiku naplno.”

Mapa

Aktuality

  • Alma K. Dead Sea Minerals

    29. 8. 2024

    Zdravý izraelský životní styl, upřímnou lásku k přírodě a luxusní péči o krásu inspirovanou italským dědictvím v sobě spojuje značka Alma K.

  • DKNY 24/7

    24. 8. 2024

    Ikonická módní značka z New Yorku, představuje svůj nejnovější parfémový výtvor – DKNY 24/7 Eau de Parfum. Tato nová vůně zachycuje energii a živý ruch města, které nikdy nespí.

  • Michael Kors Pour Femme, Pour Homme

    29. 7. 2024

    Dvě vůně, představené v mimořádných flakonech ve tvaru řetězu, odrážejí jeden z charakteristických designových prvků návrháře, zachycují a zdůrazňují mnohostrannou přitažlivost sofistikované ženy a muže

  • ARIANA GRANDE MOD

    29. 7. 2024

    Ariana Grande zve k „ochutnání“ nové duo kolekce vůní MOD, první svého druhu v portfoliu vůní Ariana Grande. 

  • ROBERTO CAVALLI

    28. 7. 2024

    Značka Roberto Cavalli, založena v roce 1970 je přední italskou značkou v oblasti módy, doplňků a luxusního životního stylu. Tato značka je okouzlujícím současným a typickým vyjádřením italské dokonalosti, řemeslné zručnosti a středomořského původu.

  • Laura Biagiotti – kolekce Aqve Romane

    21. 6. 2024

    Představujeme nejnovější přídavek do „voňavého šatníku“ Laura Biagiotti – parfémovou kolekci Aqve Romane. Tři rafinované, elegantní a zářivé vůně, z nichž každá je navržená jiným mistrem parfumérem.

Archív