Vložení zboží do košíku
Vložení produktu do košíku selhalo
Prostřednictvím kolekce čtyř nadčasových vůní Montblanc představuje čtyři jedinečné aspekty svého bohatého dědictví založeného na kreativitě a řemeslné zručnosti.
Dvojice vůní DSQUARED2 reflektuje výrazné prvky módních výtvorů ICON, prezentuje „černou a bílou“ má kontrastní a současně doplňující se charakteristiku, typickou pro zástupce mladé generace.
Kolekce líčidel, které dodají hřejivost looku díky teplým odstínům a rozzáří ji třpytivým efektem.
Kolekce luxusních parfémů zahrnuje dvanáct rozmanitých vůní od svěžích, přes květinové, až po dřevité, kořeněné a orientální.
Ve spolupráci s parfémářskou společností E. A. Cosmetics vznikla jedinečná vůně čerpající inspiraci z atmosféry východního pobřeží USA, GANT IVY Eau de Toilette.
Modern Princess in Jeans je vůně mnoha tváří, něžná i dráždivě sexy, ležérní i rafinovaně šik – a právě tím je naprosto unikátní.
24/7 EAU DE PARFUM | VŮNĚ, KTERÁ JDE VPŘED SPOLU S VÁMI
Ikonická módní značka z New Yorku představuje svůj nejnovější parfém – DKNY 24/7 Eau de Parfum. Nová vůně zachycuje metropolitní energii a ruch velkoměsta, které nikdy nespí. DKNY 24/7 je oslavou stálého optimismu, neomezeného sebevědomí a nenuceného stylu.
DKNY 24/7 od Firmenich Frankem Voelklem, je bohatě strukturovaná květinově dřevitě pižmová vůně zachycující esenci rušného města od ranního rozbřesku do hluboké noci. Úvodem je osvěžující růžový pepř, rebarbora a Quincester® (syntetická složka se zeleně ovocným hruškovým nádechem), evokující metropolitní šum, následuje květinový buket v srdci z tónů růže stolisté, tuberózy a indického jasmínu, jenž ztělesňuje rozmanitou směs kultur a jedinečných zážitků, které nenajdete nikde jinde než v New Yorku. Základní tóny z cedrového dřeva, santalového dřeva, pižma a Ambroxu® Super (syntetická ambrově dřevitá složka) přetrvávají na kůži jako ozvěna města, které je konstantně vzhůru.
Design vůně odráží charakter města. Flakon ve tvaru přesýpacích hodin symbolizuje neustálý tok času v pulzujícím New Yorku a zároveň dynamické přechody mezi dnem a nocí. Flakon je potažený chromově lesklým stříbrným povrchem, působícím jako pocta ikonickým architektonickým prvkům městského panoramatu. Futuristický metalický flakon dokonale ztělesňuje duši New Yorku a přitahuje spojení nadčasovosti a moderního designu.
Kampaň vznikla pod kreativním vedením Treaye Lairda, legendy módní branže a dlouholetého spolupracovníka značky. Fotograf Dan Jackson zachytil dechberoucí statické snímky, zatímco Theo Stanley zručně stvořil video spot, který dokonale rozvíjí příběh o slavném duchu města. Tváří kampaně je výrazná Georgia Palmer, jejíž nezkrotná energie souzní s New Yorkem. Kampaň DKNY 24/7 je oslavou 24hodinového životního stylu města, ukazuje nezastavitelný proud času, sílu ženskosti a rozmanitost obyvatel.
Vůně DKNY 24/7 bude k dostání od září ve vybraných sítích parfumerií.